Ga terug naar het overzicht van nieuwsitems

Schrijf je in voor de trefdag virtueel museum van Vlaanderen op 21 november 2022

Hoe staat het met het virtueel museum voor de geschiedenis en cultuur van Vlaanderen? Op maandag 21 november organiseren we in Brussel een trefdag voor professionals uit de cultureel-erfgoedsector. We geven een stand van zaken over het project.

Wat?

Sinds de ontwerpdagen in februari krijgt het virtueel museum verder vorm. Aan de hand van suggesties en reacties van meer dan 130 deelnemers uit alle hoeken van de erfgoedsector hebben we het concept voor het museum uitgepuurd. Dat concept werken we nu uit met enkele interactieve prototypes. Ontdek deze prototypes en kom luisteren naar de inzichten die we vergaarden tijdens gebruikerstesten. Ook digital storytelling en de redactionele, technologische en organisatorische aspecten komen uitgebreid aan bod.

Waar en wanneer?

• Maandag 21 november 2022, van 9.30 uur tot 16 uur
  • Brussel, Herman Teirlinckgebouw

Programma en inschrijving

Ontdek het programma en schrijf je in via deze link.

Inschrijven kan tot en met 10 november.

Nog vragen? Mail naar info.museumvanvlaanderen@vlaanderen.be.